Μαθητές του μειονοτικού σχολείου του Κενταύρου Ξάνθης υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχτηκε στο Μέγαρο Μαξίμου μαθητές και μαθήτριες του μειονοτικού δημοτικού σχολείου της κοινότητας του Κενταύρου Ξάνθης.Τα κορίτσια και τα αγόρια της ΣΤ’ τάξης, μίλησαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη για το σχολείο τους, τα μαθήματα, τα αθλήματα που τα ενδιαφέρουν, καθώς και για τη ζωή στο χωριό τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles