Στην Αλεξανδρούπολη βρέθηκε ο Οργανωτικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου

Στις σχολικής μονάδες της Αλεξανδρούπολης και των Φερών ξεναγήθηκε ο Οργανωτικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, Νικηφόρο Κωνσταντίνου, ο οποίος είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς της περιοχής, για τα προβλήματα που τους απασχολούν. Την ίδια ώρα, η ΟΛΜΕ αποφάσισε την συνέχιση του αγώνα κατά της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles