Μια υπέροχη βραδιά από τον Καλλιτεχνικό όμιλο Αλεξ/πολης – Ταξίδι μνήμης στα μονοπάτια του χρόνου

Στην κατάμεστη αίθουσα της Αποθήκης στο Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, η εκδήλωση του Καλλιτεχνικού Ομίλου Αλεξανδρούπολης κατάφερε να αποσπάσεο το ενθουσιώδες χειροκρότημα των καλεσμένων. Όσοι συμμετείχαν στην όλη διοργάνωση της εκδήλωσης που είχε τίτλο “Αλεξανδρούπολη: Ταξίδι μνήμης στα μονοπάτια του χρόνου”, αισθάνθηκαν περήφανοι και δήλωσαν πανέτοιμοι για την επόμενη συνεργασία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles