Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διημερίδα τουριστικής υγείας και ιαματικού τουρισμού στην ΑΜΘ

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της διημερίδας για τον του Ιαματικό Τουρισμό και την Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη. Η διημερίδα διεξήχθη στην Αλεξανδρούπολη παρουσία κορυφαίων επιστημόνων, ενώ σε αυτήν συμμετείχε και η δημοσιογράφος του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, Μαρία-Χρύσα Σταμπουλίδου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles