Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου: Μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου το αργότερο θα λειτουργήσει το τμήμα ψυχολογίας

Ο κ. Ρωμύλος Χατζηγιαννόγλου Δήμαρχος του Διδυμοτείχου μίλησε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας για το Τμήμα Ψυχολογίας και δήλωσε θα είναι έτοιμο μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου και ότι η λειτουργία του θα δώσει αισιοδοξία και νέα πνοή στην τοπική κοινωνία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles