Μητροπολίτης Άνθιμος: «Τώρα είναι η ώρα να αναπτύξουμε οι Εβρίτες επιχειρηματολογία»

Την ικανοποίηση του για την επίσκεψη του Πρωθυπουργό στον Έβρο εξέφρασε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης Άνθιμος. Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, τόνισε τη σημασία των δίκαιων διεκδικήσεων, ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του Νομού Έβρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles