Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εθελοντών εκπαιδευτών για το ΚΔΒΜ του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ζητάει εθελοντές εκπαιδευτικούς για το πρόγραμμα Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, προκειμένου να πραγματοποιήσει μαθήματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτές για τη νέα περίοδο Σεπτεμβρίου 2024 – Ιουνίου 2025 καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στο Γραφείο του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης που βρίσκεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles