Τρία χρόνια από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε το μεσημέρι της Δευτέρας , μέσω τηλεδιάσκεψης, στη Σύνοδο ηγετών που οργανώνει το Κίεβο, με αφορμή την συμπλήρωση τριών χρόνων από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Ο πρωθυπουργός επανέλαβε ότι εναπόκειται στην Ουκρανία να αποφασίσει για το αποδεκτό για αυτήν ειρηνευτικό πλαίσιο και ότι τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles