Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι «εξαιρετικά καλή χρονιά» για τον τουρισμό της χώρας

«Εξαιρετικά καλή χρονιά» για τον τουρισμό θα είναι και το 2025, μετά τα ρεκόρ των προηγούμενων ετών, δήλωσε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη από την διεθνή τουριστική έκθεση στο Βερολίνο και ανέδειξε την βιωσιμότητα ως την σημαντικότερη παράμετρο της στρατηγικής του υπουργείου για το μέλλον.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles