Αλεξανδρούπολη: Δωρεά οργάνων χάρισε τη ζωή σε συνανθρώπους μας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διαδικασία δωρεάς οργάνων από 38χρονη ασθενή, της οποίας ο εγκεφαλικός θάνατος διαπιστώθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Η πολύπλοκη επιχείρηση συντονίστηκε με αποτελεσματικότητα από το Π.Γ.Ν Αλεξανδρούπολης και τον Ελληνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles