Συνάντηση στον Δήμο παρουσία του υπεύθυνου για την προστασία ζώων συντροφιάς του Υπ. Εσωτερικών

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης υποδέχθηκε την Πέμπτη τον Ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς Νίκο Χρυσάκη. Σκοπός της επίσκεψης και συνάντησης ήταν η αποτίμηση του έργου της Δημοτικής Αρχής, για την ευζωία και τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles