Διπλάσιο θα είναι το μπόνους παραγωγικότητας για περίπου 20.000 δημοσίους υπαλλήλους το 2025

Διπλάσιο θα είναι το μπόνους παραγωγικότητας για περίπου 20.000 δημοσίους υπαλλήλους το 2025, με καταβολή έως το καλοκαίρι του 2026. Η διεύρυνση του μέτρου περιλαμβάνει για πρώτη φορά έργα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με στόχο την ενίσχυση υπηρεσιών σε όλη τη χώρα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles