Η Κτηνιατρική Σχολή στο πλαίσιο του ευρύτερου Κυβερνητικού Σχεδίου Στήριξης του Έβρου

Με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε ο Δήμαρχος Ορεστιάδας όπου συζητήθηκε η πορεία των διαδικασιών για την ίδρυση του Μουσικού Σχολείου Ορεστιάδας και του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Παράλληλα, έγινε αναφορά στην πρόοδο της ίδρυσης της Κτηνιατρικής Σχολής, η οποία βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο υπογραφών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles