Η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης

Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, πραγματοποιήθηκε στο Επισκοπείο η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης για το νέο έτος 2026.Το Επισκοπείο ήταν κατάμεστο από κόσμο, σε ένα ζεστό και εορταστικό κλίμα, που σηματοδότησε την έναρξη του νέου έτους για την τοπική Εκκλησία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles