Η περιφέρεια ΑΜ-Θ θα αποκτήσει παρατηρητήριο περιβάλλοντος

Μια νέα ψηφιακή «ασπίδα» για το περιβάλλον αποκτά η Θράκη, με τα αποκαλυπτήρια του πρώτου Παρατηρητηρίου Περιβάλλοντος το Σάββατο στην Κομοτηνή. Η πλατφόρμα, που αποτελεί σύμπραξη των «Καιρικών Νέων Θράκης» και του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, θα παρέχει σε πραγματικό χρόνο δεδομένα για την ποιότητα του αέρα και τις καιρικές συνθήκες, λειτουργώντας ως εργαλείο έγκαιρης προειδοποίησης για τους πολίτες και τους αγρότες της περιοχής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles