1 εκ € στον Δ. Ορεστιάδας, λόγω… ΚΥΤ Φυλακίου

Χρηματοδότηση ύψους 1 εκ ευρώ έλαβε ο Δήμος Ορεστιάδας από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Τα χρήματα αυτά αποδίδονται στον Δήμο ως αντισταθμιστικό όφελος για τη λειτουργία του ΚΥΤ Φυκλακίου και προορίζονται για ασφαλτοστρώσεις. Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν σε περίπου οκτώ μήνες από σήμερα

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles