Η ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης ανακοίνωσε την πρόληψη μόνιμων εργαζομένων

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Σε τροχιά λειτουργικής αναβάθμισης εισέρχεται η ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης, ενδυναμώνοντας το τεχνικό της τμήμα με την πρόσληψη 13 μόνιμων υπαλλήλων εντός του 2026. Η διοίκηση της επιχείρησης επιδιώκει μέσω της νέας στελέχωσης την ταχύτερη διευθέτηση των δικτύων και την αρτιότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, επενδύοντας στην εξειδικευμένη εμπειρία και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles