10 σχολεία στην ΑΜ-Θ ανακαινίζονται μέσω προγράμματος

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών σε όλη τη χώρα σηματοδοτεί η υπογραφή της σύμβασης δωρεάς για την Β' φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου» στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το πρόγραμμα αφορά παρεμβάσεις σε 238 σχολεία και σχολικά συγκροτήματα σε 132 Δήμους, με στόχο τη βελτίωση των χώρων εκπαίδευσης και την ενίσχυση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών μέσα από σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές. Στην ΑΜ-Θ τα σχολεία που θα ανακαινιστούν είναι 10.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles