Έναν αγωνιστικό άθλο υπέγραψαν οι βετεράνοι του Φάρου Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι κατέκτησαν το τρόπαιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Βετεράνων στο πινγκ-πονγκ. Αν και μπήκαν στο τουρνουά ως αουτσάιντερ, κατάφεραν να αιφνιδιάσουν τους πάντες και να γράψουν ιστορία, ανοίγοντας πλέον την όρεξη και για διεθνή τουρνουά.






