Την Τσικνοπέμπτη γιόρτασαν με πολύ κέφι στο Ειδικό Σχολείο της Αλεξανδρούπολης

Την τσικνοπέμτη γιόρτασαν οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου στην Αλεξανδρούπολη. Οι μαθητές αφού γεύτηκαν τα καλοψημένα σουβλάκια και μπιφτέκια στη συνέχεια ξεφάντωσαν παρέα με τους δασκάλους τους, υπο τους εκκωφαντικούς ήχους ελληνικής και ξένης μουσικής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles