Με ευλάβεια και προσοχή προσκύνησαν τον επιτάφιο στο εκκλησάκι Αγ. Νικολάου

Τηρώντας πάντα τα μέτρα, όπως και τις αποστάσεις ασφαλείας λόγω του κορονοϊού, αρκετοί πολίτες επισκέφτηκαν το μικρό εκκλησάκι έξω από τον αύλιο χώρο της Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να προσκυνήσουν τον επιτάφιο και να ανάψουν ένα κεράκι για την ανάπαυση των ψυχών των κεκοιμημένων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles