Σειρά δράσεων για την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου

Στις 3 Ιουνίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, ένα μέσο μετακίνησης το οποίο έχει οφέλη τόσο στην υγεία μας, όσο και στο περιβάλλον. Στο πλαίσιο της προώθησης του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ξεκινά μία σειρά δράσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν από ποδηλατοβόλτα στην πόλη, μέχρι και challenge με όσους καταγράψουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, μέσω ειδικής εφαρμογής, να κερδίζουν δώρα, όπως καφέ, παγωτά, αναψυκτικά, αλλά και εισιτήρια κινηματογράφου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles