Γέμισαν με μουσική το κέντρο της Αλεξανδρούπολης οι “BABO TRIO”

Με παραδοσιακά και ρεμπέτικα τραγούδια πλημμύρισαν το κέντρο της Αλεξανδρούπολης, οι BABO TRIO. Τρείς νέες κοπέλες, φοιτήτριες μουσικών σπουδών, οι οποίες ταξιδεύουν σε όλη τη χώρα και τραγουδούν για τους περαστικούς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles