Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο μηχάνημα για τεστ COVID 19 στο ΠΓΝΑ

Επιδιορθώθηκε η βλάβη στο ειδικό μηχάνημα το οποίο πραγματοποιεί τεστ για COVID-19 στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση κάποιων τεστ. Σημειώνεται πως από τον περασμένο Μάρτιο, δηλαδή από την έξαρση της πανδημίας, στο νοσοκομείο αναφοράς της Αλεξανδρούπολης έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 6 χιλιάδες τεστ

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles