Με μάσκα όλοι στις δημόσιες υπηρεσίες

Τη χρήση μάσκας από όλους τους υπαλλήλους και όλους τους πολίτες που έρχονται σε επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία, καθώς και η δυνατότητα προσέλευσης και αποχώρησης στις υπηρεσίες σε τρία ωράρια λειτουργίας υποδεικνύει η εγκύκλιος που εξέδωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles