Μαθητική πορεία διαμαρτυρίας για την κατάργηση ελάχιστης βάσης εισαγωγής στην Αλεξανδρούπολη

Με πορεία που κατέληξε μπροστά στο Δημαρχείο, διαμαρτυρήθηκαν οι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στην Αλεξανδρούπολη. Μεταξύ των αιτημάτων τους, η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και η κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles