Νοσοκομείο Αλεξ/πολης: Δημιουργία 3ης κλινικής covid και αναστολή προγραμματισμένων χειρουργείων

Η μεγάλη αύξηση στις νοσηλείες ασθενών με κορωνοϊό στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί και 3η κλινική, εξ ολοκλήρου για κόβιντ περιστατικά. Ωστόσο, με απόφαση της διοίκηση, την ίδια ώρα, ανεστάλησαν για 15 ημέρες όλα τα προγραμματισμένα χειρουργεία και θα πραγματοποιούνται μόνο τα έκτακτα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles