Χρήστος Μέτιος: «6 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ της περιφέρειας δόθηκαν ήδη για δομές ψυχικής υγείας»

Στον απόηχο των εγκαινίων του κέντρου ημέρας για πάσχοντες από άνοια, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χρήστος Μέτιος, αναφέρθηκε στον τομέα της ψυχικής υγείας, και στην σημαντικότητά του. Όπως τόνισε, μέχρι σήμερα έχει διατεθεί ήδη το ποσό των 6 εκατομμυρίων ευρώ, από το ΕΣΠΑ της περιφέρειας, για δομές ψυχικής υγείας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles