Ημερίδα με θέμα «Ο αναπτυξιακός ρόλος της ναυτιλίας στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης»

Η αξία της εκπαίδευσης σε συνδυασμό με την καινοτομία στην τεχνολογία πρωταγωνίστησαν στην Ημερίδα με τίτλο “Ο αναπτυξιακός ρόλος της ναυτιλίας στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης», που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Ιουλίου 2022 στην Αλεξανδρούπολη. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλης Κουτουλάκης

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles