Ανακοινώνονται τα 31 ονόματα των ατόμων που θα προσληφθούν στην καθαριότητα του Δήμου Αλεξ/πολης

Σήμερα Τρίτη θα ανακοινωθούν τα ονόματα των 31 ατόμων που επιλέχθηκαν με διαδικασίες ΑΣΕΠ, και θα στελεχώσουν τον τομέα καθαριότητας του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν με σύμβαση 8μηνης χρονικής διάρκειας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles