Σύσκεψη φορέων για την αποτίμηση της φετινής τουριστικής σεζόν και τον σχεδιασμό της επόμενης

Μετά από πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Έβρου, φορείς που εμπλέκονται στον τουριστικό τομέα, έκαναν την αποτίμηση της φετινής τουριστικής σεζόν, η οποία προσεχώς ολοκληρώνεται. Παράλληλα, κατατέθηκαν οι ανάλογες προτάσεις για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν ενόψει της νέας τουριστικής χρονιάς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles