Οριστική λύση στο χρόνιο πρόβλημα με τις βλάβες στην υδροδότηση του ΠΓΝΑ

Λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα που ταλανίζει το Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης για αρκετά χρόνια, έδωσε η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης Αλεξανδρούπολης. Ειδικότερα, ο αγωγός υδροδότησης που είναι υπόγειος παράλληλα με αγροτικό δρόμο μέχρι τώρα παρουσίαζε συχνά βλάβες, θραύσεις. Ωστόσο το πρόβλημα λύθηκε από τη ΔΕΥΑ καθώς ο αγωγός θωρακίστηκε με οπλισμένο σκυρόδεμα και στο εφεξής δεν θα απασχολεί με τις βλάβες του το μεγάλο νοσηλευτικό ίδρυμα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles