Στο πάρκο της ΑΡΓΩ θα μεταφερθεί εν τέλει το κόκκινο άγαλμα στην Αλεξανδρούπολη

Στο πάρκο της ΑΡΓΩ θα μεταφερθεί εν τέλει το γλυπτό, έργο του Κωστή Γεωργίου “Ανάτασις Δέλτα” το γνωστό και ώς κόκκινο άγαλμα το οποίο τοποθετήθηκε στην πλατεία του φάρου της Αλεξανδρούπολης. Εκτοτε, οι απόψεις των πολιτών διίστανται για την επιλογή του σημείου τοποθέτησης του γνωστού έργου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 13, 2026

Latest Articles