ΠΓΝΑ: Συνέντευξη τύπου για ενημέρωση της κάταστασης που επικρατεί στο Νοσοκομείο

Για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, από τον περασμένο Μάρτιο, δόθηκε συνέντευξη τύπου στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Στα ερωτήματα των δημοσιογράφων σχετικά με τη διαχείριση του αυξημένου αριθμού εισαγωγών ασθενών με κορωνοΪό, απάντησε ο Διευθυντής Α’ Παθολογικής Πανεπιστημιακής Κλινικής Κωνσταντίνος Ρίτης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles