Ενισχύεται με 8 απορριμματοφόρα ο στόλος του Δήμου Αλεξανδρούπολης

8 καινούρια απορριμματοφόρα, αξίας 1.200.000 ευρώ αποκτά ο δήμος Αλεξανδρούπολης. Η σχετική σύνδεση με την ανάδοχη εταιρεία, υπεγράφη και η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το πρόγραμμα “Φιλόδημος”.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles