Ορκίστηκε ο νέος σύμβουλος της κοινότητας Αλεξανδρούπολης Αδάμ Αδαμίδης

Ένα νέο μέλος, στο Συμβούλιο Κοινότητας του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ορκίστηκε σήμερα ενώπιον του δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη. Ο Γεωλόγος Αδάμ Αδαμίδης αναλαμβάνει καθήκοντα στη θέση του Παύλου Γεωργιάδη που παραιτήθηκε πρόσφατα με αφορμή την επικείμενη κοπή δέντρων για την κατασκευή του νέου Γυμναστηρίου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles