Οι υψηλές θερμοκρασίες έκαναν την εμφάνισή τους στην Αλεξανδρούπολη και δημότες και επισκέπτες της περιοχής επιλέγουν να πάρουν ανάσες δροσιάς στα πάρκα της πόλης .Η σκιά των δέντρων είναι η ανακούφιση του περιπατητή ,του εργαζόμενου ακόμα και του επισκέπτη κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Υπάρχουν όμως τα δέντρα αυτά που θα φέρουν σε ισορροπία την καθημερινότητα των πολιτών με τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού; Η κάμερα του θράκη νετ βρέθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα της πόλης και συνομίλησε με τους δημότες για την επάρκεια των δέντρων στον κεντρικό ιστό της πόλης .



