Βραβεύτηκε η μητέρα που γέννησε μέσα στο ασθενοφόρο τη νύχτα που δόθηκε εντολής εκκένωσης του ΠΓΝΑ

Η ιστορία του μωρού που γεννήθηκε στο ασθενοφόρο την νύχτα της 21ης Αυγούστου κατά την εκκένωση του ΠΓΝΑ, λόγω της πυρκαγιάς, είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο. Σήμερα, ακριβώς τέσσερις μήνες μετά, η μητέρα μαζί με το μωρό της, στάθηκαν ενώπιον όλων των παρευρισκομένων, στο αμφιθέατρο του ΠΓΝΑ και βραβεύθηκαν με τη σειρά τους, στην τελετή βράβευσης όλων των συμμετεχόντων στην εκκένωση του νοσοκομείου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles