Τελετή βράβευσης των προσώπων που συνέβαλαν στην πρωτοφανή εκκένωση του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης

Τελετή βράβευσης των φορέων και των προσώπων που συνέβαλαν στην εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης το βράδυ της 21ης Αυγούστου 2023, στις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί. Πολιτική και Θρησκευτική ηγεσία, Σώματα Ασφαλείας, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Τοπικοί Φορείς, Διοικητές Νοσοκομείων, Εθελοντές, γιατροί και νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό, ήταν όλοι εκεί, για να γιορτάσουν μαζί, το θαύμα της σωστής συνεργασίας, σε έκτακτες καταστάσεις. Το «παρών» έδωσε και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles