Δίκτυο Αγροτικών Μουσείων στον Έβρο – Υπογράφηκαν οι πρώτες συμβάσεις

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και της τοπικής ιστορίας του Έβρου στοχεύουν οι δύο προγραμματικές συμβάσεις που υπέγραψε το Υπουργείο Πολιτισμού με τους δήμους Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου. Μέσω αυτών δρομολογείται η δημιουργία του Δικτύου Αγροτικών Μουσείων Έβρου, με τους δύο πρώτους χώρους να στεγάζονται σε ιστορικά σχολικά κτίρια των δύο δήμων.

Συνδεθείτε με τα Social Media του σταθμού:

Like us on Facebook: / https://www.facebook.com/thrakinet/

Follow us on Instagram: / https://www.instagram.com/thrakinet/

Δείτε όλα τα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές του ThrakiNet στο https://www.thrakinet.tv

Subscribe @thrakinet https://shorturl.at/bBq8a για να έχετε άμεση ενημέρωση για τις νέες εκπομπές και δελτία.

Ειδήσεις, ενημέρωση, γεγονότα, ψυχαγωγία με επίκεντρο τον άνθρωπο!
Με εμβέλεια σε ολόκληρη την Ανατολική #Μακεδονία και #Θράκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles