Ορκίστηκε ο νέος σύμβουλος της κοινότητας Αλεξανδρούπολης Αδάμ Αδαμίδης

Ένα νέο μέλος, στο Συμβούλιο Κοινότητας του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ορκίστηκε σήμερα ενώπιον του δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη. Ο Γεωλόγος Αδάμ Αδαμίδης αναλαμβάνει καθήκοντα στη θέση του Παύλου Γεωργιάδη που παραιτήθηκε πρόσφατα με αφορμή την επικείμενη κοπή δέντρων για την κατασκευή του νέου Γυμναστηρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles