Τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης μάζεψαν οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Αλεξ/πολης για τους συνανθρώπους τους

Τον καλύτερο τους εαυτό έδωσαν οι μαθητές όλων των τάξεων του 3ου Γενικού Λυκείου της Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να ανταποκριθούν στη δράση που πρότεινε ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου. Οι μαθητές συγκέντρωσαν προϊόντα πρώτης ανάγκης για το Χαμόγελο του Παιδιού και το τμήμα προστασίας ανηλίκων της Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles